Repair Café

In het kader van “duurzaamheid” dat ons tegenwoordig allemaal raakt, heeft de Dorpsraad Grathem het idee opgepakt Repair Café Grathem op te starten. Onze reparatielocatie “Meeting Point Nassaurie” is een ontmoetingsplaats in de buurt, waar het gaat om samen repareren, om kennisoverdracht en om sociaal contact.
De vrijwilligers van de Dorpsraad Grathem, repareren uw spullen graag. Wij willen elke 2e zaterdag van de maand tussen 14.00 uur en 16.00 uur onze praktische kennis inzetten ten behoeve van u als mede inwoners van Grathem.
Zo dragen wij samen bij aan het verbeteren van het milieu. Het is gratis en u krijgt daarnaast ook nog een kopje koffie of thee.

Wij gaan in overleg met u en bepalen samen of het apparaat nog te repareren is. Als dat zo is en er moet een nieuw onderdeel in komen dan betaalt u alleen voor de kosten van dat onderdeel. Omdat het gratis is stellen wij het zeer op prijs als u een vrijwillige bijdrage wilt doen, hiervan kunnen wij dan de koffie, thee en huur betalen.

Contactpersonen

Annie Corstjens